Et steg nærmere din idealkropp før sommeren kommer del 2

 

For de som har ALTFOR travel timeplan så har jeg den perfekte utfordringen. Jeg er travel med bachelor oppgaven min, så jeg får ikke muligheten til å trene 5-6 dager i uken på en god måned. Så i dag begynte jeg med første dagen av 30 dager squat challenge. 30 dager, 3295 squats, 7 hviledager og 1 ny rumpe :) Jeg utfordrer dere å joine meg på disse 30 dagene! Det er 30 min igjen på å få unnagjort 50 squats, hehe......

Dette bildet fant jeg på instagram: shesquats_bro

 

 

 

3 kommentarer

Skulle gjerne ha joine, men klarer ikke å ta squats engang. Enten bøyer jeg meg altfor langt fram og utfører øvelsen feil eller så retter jeg opp ryggen men faller bakover. Er kanskje en blanding av lite styrke i beina og dårlig balanse, hmm... Noen tips på hvordan jeg kan lære meg øvelsen? :)

Elisabeth Stokkeland

16.04.2013 kl.12:07

Sportify: Viss du ønsker å prøve så har jeg to tips til deg. Sjekk om du har føttene godt plassert parallelt med skuldrene eller gjerne bredere (kan gi bedre stabilitet). Det andre tipset er å utføre squats ved en ribbevegg. Ribbevegg kan brukes å holde seg stabil, uten å være en støtte for å komme seg opp. Jeg bruker mye youtube for å lære meg mer øvelser og teknikker.
Takk for tipsene, får ta meg en titt på youtube jeg også tror jeg.

Skriv en ny kommentar

Elisabeth Stokkeland

23, Stavanger

Kategorier

Arkiv

hits